Kundeservice og fortrolighedspolitik


Hvis du har spørgsmål vedrørende din bestilling eller leverance, er du velkommen til at kontakte os på support@ostersjosten.se

Betaling

Alle betalinger foretages via Shopify Payments. Her kan du vælge at betala med kort eller PayPal. 

Virksomhed

Ved ansøgning om betaling via virksomheds-faktura foretages der en sædvanlig kreditvurdering, hvilket kan indebære, at der indhentes en kreditoplysning.

Betalingsbetingelser: Forfaldsdato og øvrige betingelser for virksomheds-faktura fremgår af fakturaen. Ved fakturabetaling skal betalingen være modtaget senest 30 dage fra fakturadato. Ved forsinkelse med betaling tillægges et påmindelsesgebyr på 60 kr. samt morarente på 2% pr. måned fra forfaldsdato, indtil fuld betaling er sket.

Overdragelse: Alle virksomheds-fakturaer vil blive overdraget til Svea Bank AB, 556158-7634 (“Svea Bank”). Alle betalinger i forbindelse med fakturaen skal betales til Svea Bank.

GDPR: Ved betaling via virksomheds-faktura vil fakturaen blive overdraget til Svea Bank AB, og vi deler virksomhedskundens personoplysninger med Svea Bank. Svea Bank er dataansvarlig for de fordringer, vi har overdraget til Svea Bank. For detaljeret information om Svea Banks behandling af personoplysninger, venligst læs videre i Sveas databeskyttelsesinformation, som er tilgængelig på https://www.svea.com/databeskyttelse eller kontakt Svea via post 169 81 Solna, telefon 08 – 514 931 13 eller swp@svea.com. Databeskyttelsesrådgiver kan kontaktes på privacy@svea.com.


Fragt og leveringstid 

Vores forsendelsespriser er 1.200 dkk til hele Danmark, uanset vægt og postnummer. For prøverne og vores tilbehør er forsendelsen gratis.

Hurtig og sikker levering indenfor 3-7 dage til hele Danmark for varer på lager (levering til tyndt befolkede områder kan tage længere tid i visse perioder). Fast fragtpris 1.200 dkk. 

Varerne leveres til den angivne adresse eller så tæt på adressen, som transportøren kan komme. Transportøren bærer ikke varerne. 

Vi forbeholder os retten til at opkræve omkostninger, der opstår i forbindelse med, at ordren ikke modtages på en bestemt leveringsdato, samt ved uafhentede pakker og returfragt. 


Reklamationsret

Tjek varerne med det samme, senest inden for 7 dage efter levering. Du har som kunde pligt til at kontrollere mængden af ​​materialet, farveforskelle og eventuelle synlige eller skjulte skader.

Hvis der opdages skade på produkterne eller emballagen, skal dette noteres på fragtfirmaets fragtseddel, inden den underskrives. Dokumenter skaden med fotos, både med og uden emballage. 

Hvis dit produkt er defekt, bedes du give os besked på support@ostersjosten.se.

Forklar følgende oplysninger i din e -mail:
1. Da du modtog og pakkede ud levering.
2. På hvilket tidspunkt noterede du, hvad der er defekt eller forkert.
3. Beskriv så detaljeret som muligt, hvorfor du vil klage over dit produkt.
4. Vedhæft billeder af, hvad der er defekt eller forkert. Bemærk, at kantpåvirkninger eller mindre huller ikke er et gyldigt klagesag, da det er almindeligt for naturmaterialer.
5. Når vi har modtaget din klage, vil vi gennemgå den og vende tilbage til dig, om vi vil fortsætte processen. I tilfælde af en godkendt klage er Östersjösten ansvarlig for omkostningerne ved enhver returforsendelse eller udskiftningsprodukt.

Du som kunde har tre års reklamationsret. Reklamation skal ske uden unødig forsinkelse fra det tidspunkt, hvor fejlen er opdaget. Reklamation skal ske inden montering af produktet, reklamation efter montering accepteres ikke.


Fortrydelsesret

Som kunde har du ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage, efter at du har modtaget din bestilling. Du behøver ikke at angive nogen årsag til dette. Hvis du vil fortryde dit køb, står du som kunde selv for omkostninger af returfragten.

Du har altid ret til at kontrollere varen, inden du bestemmer dig for at returnere den til os. Varen skal kontrolleres med forsigtighed og skal returneres til os i uforandret stand. Varen skal returneres i originalemballagen. Som kunde kan du blive debiteret for omkostninger, der skyldes, at produktet ikke er komplet, eller vi kan afvise at tage imod returen.

Ved returforsendelser er det dig som kunde, der står for de skader, der kan opstå under transporten.

Returretten gælder ikke for sten- eller fliseprøver. Specialbestilte eller ikke lagerførte formater har heller ikke returret.


Dine personoplysninger

Din integritet er meget vigtig for os. Vi respekterer din integritet og vil aldrig sælge, udleje eller videregive dine oplysninger (navn, adresse, e-mail osv.) til nogen tredjepart. Vores integritetspolitik følger nedenstående principper:

Personoplysninger anvendes udelukkende til at levere den bedst mulige kundeoplevelse. Alle oplysninger behandles fortroligt og i overensstemmelse med forbrugerlovgivningen og dataforordningen.

Hvis du foretager en bestilling hos os, beder vi om visse personlige oplysninger. Du skal angive kontaktoplysninger (fx navn, e-mailadresse og leveringsadresse) og betalingsoplysninger (fx kortnummer, udløbsdato og trecifret sikkerhedskode). Vi skal bruge disse oplysninger for at kunne fakturere dig og fuldføre din bestilling. Hvis vi har problemer med at behandle en bestilling, anvender vi disse oplysninger for at kontakte dig. Dit telefonnummer er nødvendigt i forbindelse med fragten, hvis fragtfirmaet får brug for at kontakte dig vedrørende leverancen.

Du kan altid kontakte support@ostersjosten.se og spørge, hvilke oplysninger vi har om dig, og hvordan oplysningerne er kommet Östersjösten i hænde.

Vi anvender tredjepartsservere (fx Google Analytics) til at analysere de besøgendes adfærd på websitet, og hvilke sider de besøger. Vi forbeholder os ret til at ændre denne fortrolighedspolitik uden forudgående varsel, så du bør læse den igennem med jævne mellemrum.